Rajd Górski im. hm. Stefana Dwornickiego – relacja

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/klient.dhosting.pl/slaska4/strony_www/jaworzno/www/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1179

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/klient.dhosting.pl/slaska4/strony_www/jaworzno/www/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1184
Gala z okazji Dnia Edukacji Narodowej
20 października 2015
Harcbieg dla Arturka Szustra
22 października 2015

Rajd Górski im. hm. Stefana Dwornickiego – relacja

kolkaZ-33Czas szybko mija, my wracamy do tych przyjemnych chwil spędzonych w deszczu w górach… :] Zapraszamy do zapoznania się z relacją organizatorki z Rajdu Górskiego im. hm. Stefana Dwornickiego:

W sobotę harcerze z Naszego hufca zdobywali górę Żar w ramach Rajdu Górskiego im. hm. Stefana Dwornickiego, nie przeszkodziły im deszcz i niska temperatura, których można było uznać za współtowarzyszy wędrówki. Ale od początku…

O godzinie 7 spotkaliśmy się w centrum miasta skąd ruszyliśmy w stronę Tresnej. Po szybkiej odprawie szefów ekip w sprawie gry terenowej wyruszaliśmy z zapory przy Jeziorze Żywieckim niebieskim szlakiem na Kościelec. Wraz ze wzrostem wysokości podziwiać mogliśmy zapierające dech w piersiach widoki na Beskid Mały (wtedy jeszcze nie padało). Idąc dalej niebieskim szlakiem a następnie czerwonym przeszliśmy przez Przełęcz Przysłop Cisowy aby później przejść na szlak zielony, który prowadził bezpośrednio na szczyt, który okazał się czymś w rodzaju ratunku od zimna i deszczu. Przez godzinę okupowaliśmy pizzerię na Żarze po czym wszyscy najedzeni, ogrzani i szczęśliwi zjechaliśmy kolejką na dół i ruszyliśmy w podróż powrotną żegnając Beskidy w deszczu. W autokarze przedstawione zostały wyniki gry terenowej, rozdane słodkości dla ekip oraz dyplomy dla wszystkich jednostek biorących udział w rajdzie. Po powrocie do Jaworzna harcerze mieli jeszcze szybką sesję drużynową przed autokarem, którą można zobaczyć razem z innymi zdjęciami w galerii: >klik<

A oto wyniki gry terenowej: w kategorii drużyn harcerskich wygrała ekipa Potwory i spółka z 22 JDH Ventus, w kategorii drużyn starszoharcerskich i wędrowniczych ekipa Filodendrony z 16 JDSH Piorun. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom jak i wszystkim uczestnikom i do zobaczenia na szlaku już za rok! 🙂

pwd. Katarzyna Maj

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/klient.dhosting.pl/slaska4/strony_www/jaworzno/www/wp-content/themes/betheme/includes/content-single.php on line 211